loading

Glamor Lighting - Fornitore è Fabbricante Prufessiunale di Illuminazione Decorativa Dapoi u 2003

Deci precauzioni per i lampioni stradali a LEDLampioni stradali a LED

Deci Precauzioni per i Lampioni di Strada a LED - Lampioni di Strada a LED Un gran numeru d'applicazioni di i lampioni di strada a LED in a sucietà d'oghje anu ghjucatu un rolu decisivu in u prugressu di l'ingegneria di l'illuminazione, in particulare i dui aspetti di u risparmiu energeticu è di u bassu carbone di i lampioni di strada a LED anu fattu cuntribuzioni impurtanti à a sucietà. Parlemu di u prucessu di usu cutidianu. 10 cose à chì i lampioni di strada a LED devenu fà attenzione. 1. L'alimentazione di i lampioni di strada a LED deve esse à corrente costante E caratteristiche di u materiale d'illuminazione di i lampioni di strada a LED determinanu chì hè influenzata da l'ambiente. Per esempiu, cù u cambiamentu di a temperatura, a corrente di u LED aumenterà; in più, a corrente di u LED aumenterà ancu cù l'aumentu di a tensione. Se u travagliu à longu andà supera a corrente nominale, accurterà assai a vita di serviziu di e perle di a lampada a LED.

A corrente costante di i LED hè di assicurà chì u valore di corrente di u so travagliu ferma invariatu quandu i fattori ambientali cum'è a temperatura è a tensione cambianu. 2. Precisione di a corrente costante di l'alimentazione di l'illuminazione stradale LED A precisione di a corrente costante di alcuni alimentatori in u mercatu hè scarsa, l'errore pò ghjunghje à ± 8%, è l'errore di corrente costante hè troppu grande. L'esigenza generale hè di ± 3%.

Sicondu u schema di cuncepimentu di 3%. L'alimentazione di pruduzzione deve esse messa à puntu per ottene un errore di ±3%. 3. Tensione di funziunamentu di l'alimentazione di l'illuminazione stradale LED In generale, a tensione di funziunamentu cunsigliata di i LED hè 3,0-3,5 V. Dopu à a prova, a maiò parte di elli funzionanu à 3,2 V, dunque a formula di calculu basata annantu à 3,2 V hè più raghjonevule.

A tensione tutale di N perle di lampa in serie = 3,2 * N 4. Chì ghjè a corrente di funziunamentu più adatta di l'alimentatore di lampi di strada LED? Per esempiu, a corrente di funziunamentu nominale di u LED hè 350 mA, alcune fabbriche l'utilizanu à l'iniziu, è cuncepiscenu 350 mA, in fattu, u calore di travagliu hè assai seriu sottu à sta corrente, dopu à parechji testi di paragone, hè ideale cuncepiscelu cum'è 320 mA. Minimizà a generazione di calore, in modu chì più energia elettrica pò esse cunvertita in energia luminosa visibile. 5. Quantu hè larga a cunnessione serie-parallela è a tensione larga di a scheda di alimentazione di a lampi di strada LED? Per fà chì l'alimentatore di a lampi di strada LED funziona in un intervallu di tensione d'ingressu relativamente largu di AC85-265 V, a cunnessione serie-parallela LED di a scheda di luce hè assai impurtante.

Pruvate à ùn aduprà una tensione larga, pò esse divisa in AC220V, AC110V u più pussibule, per assicurà l'affidabilità di l'alimentazione. Siccomu l'alimentazione di corrente hè generalmente un'alimentazione di corrente costante step-down micca isolata, quandu a tensione necessaria hè 110V, a tensione di uscita ùn deve micca superà 70V, è u numeru di cunnessione in serie ùn deve micca superà 23. Quandu a tensione d'entrata hè 220V, a tensione di uscita pò ghjunghje à 156V.

Vale à dì, u numeru di cunnessione in serie ùn deve micca superà 45 stringhe. U numeru di cunnessione parallele ùn deve esse troppu grande, altrimenti a corrente di travagliu serà troppu grande è l'alimentazione si riscaldarà assai. Ci hè ancu una suluzione di tensione larga, a compensazione di putenza attiva APFC hè di prima aduprà L6561 / 7527 per elevà a tensione à 400V, è poi riduce, chì hè equivalente à dui alimentatori di commutazione.

Stu prugramma hè adupratu solu sottu certe cundizioni. 6. Isolamentu/non isolamentu In generale, se l'alimentazione isolata hè fatta in 15W è piazzata in u tubu di putenza di u lampione stradale LED, u trasformatore hè assai ingombrante è hè difficiule da mette. Dipende principalmente da a struttura di u spaziu è dipende da a situazione specifica. In generale, l'isolamentu pò ghjunghje solu à 15W, è quelli chì superanu i 15W sò rari, è u prezzu hè assai caru.

Dunque, u rapportu prezzu-prestazione di l'isolamentu ùn hè micca altu. In generale, u non-isolamentu hè u principale, è u vulume pò esse riduttu, è l'altezza minima pò esse 8 mm. In fatti, ùn ci hè micun prublema se e misure di sicurezza di u non-isolamentu sò pigliate bè. Se u spaziu u permette, pò ancu esse adupratu cum'è alimentazione isolata. 7. Cumu pò l'alimentazione di a lampada stradale LED currisponde à a scheda di perle di a lampada? In fatti, se sceglite a megliu cunnessione serie-parallela, a tensione è a corrente applicate à ogni LED saranu listesse, ma l'alimentazione avarà e migliori prestazioni.

U megliu modu hè di cumunicà prima cù u fabricatore di l'alimentatore è di fà ne unu persunalizatu. O pruduce u vostru propiu alimentatore. 8. Efficienza energetica di i lampi stradali LED A putenza d'ingressu menu u valore di putenza di uscita, stu parametru hè particularmente impurtante, più grande hè u valore, più bassa hè l'efficienza, ciò chì significa chì una grande parte di a putenza d'ingressu hè cunvertita in calore è emessa; s'ellu hè installatu in a lampada, genererà una temperatura assai alta, più u calore emessu da un rapportu di efficienza luminosa di u nostru LED, sovrapponerà una temperatura più alta. È a vita di tutte e parti elettroniche in u nostru alimentatore serà accorciata à misura chì a temperatura aumenta. Dunque, l'efficienza hè u fattore u più impurtante chì determina a vita di l'alimentatore. U fattore fundamentale hè chì l'efficienza ùn pò esse troppu bassa, altrimenti u calore cunsumatu nantu à l'alimentatore serà troppu grande.

L'efficienza di u tipu micca isolatu hè più alta di quella di u tipu isolatu, generalmente sopra à 80%. Tuttavia, l'efficienza hè ligata à u metudu di cunnessione currispundente di u pannellu luminosu. 9. Dissipazione di u calore di a fonte di luce stradale LED U fattore principale di a suluzione di dissipazione di u calore hè chì a durata di vita di e perle di lampioni stradali LED pò esse assai estesa quandu sò aduprate in cundizioni di ùn surriscaldamentu. In generale, si usa una lega d'aluminiu, chì hè più faciule per dissipà u calore. Vale à dì, e perle di putenza di a luce stradale LED sò incollate nantu à u sustratu d'aluminiu, è l'area di dissipazione di u calore esterna hè ingrandita u più pussibule. 10. Raffreddamentu di a putenza di a luce stradale LED U fattore principale per a dissipazione di u calore hè chì e perle di alimentazione di a luce stradale LED ponu prolongà assai a so vita quandu sò aduprate in cundizioni di ùn surriscaldamentu. In generale, si utilizanu radiatori in lega d'aluminiu, chì sò più faciuli per dissipà u calore.

Vale à dì, e perle di putenza di i lampioni stradali LED sò incollate nantu à u sustratu d'aluminiu, è l'area di dissipazione di u calore esterna hè allargata u più pussibule. I dece elementi sopra menzionati anu analizatu in dettagliu i punti chjave di i lampioni stradali LED. Un usu raghjonevule migliurà a vita di serviziu di i lampioni stradali LED è riduce i costi di pruduzzione. Credu chì qualchissia serà assai interessatu.

Mette in cuntattu cun noi
Articuli cunsigliati
FAQ Nutizie Casi
Nisuna dati

Una qualità eccellente, standard internaziunali certificati è servizii prufessiunali aiutanu Glamor Lighting à diventà un fornitore di luci decorative cinesi di alta qualità.

Lingua

Sè avete qualchì quistione, cuntattateci.

Telefono: + 8613450962331

E-mail: sales01@glamor.cn

Whatsapp: +86-13450962331

Telefono: +86-13590993541

E-mail: sales09@glamor.cn

Whatsapp: +86-13590993541

Dritti d'autore © 2025 Glamor Optoelectronics Technology Co., Ltd. - www.glamorled.com Tutti i diritti riservati. | Pianu di u situ
Customer service
detect